1. Umawianie pacjentów na wizyty.
Wizyty umawiane są z wyprzedzeniem poprzez kontakt osobisty bądź telefoniczny. Na podstawie informacji przekazanych przez Pacjenta rejestratorka medyczna rekomenduje właściwego specjalistę oraz decyduje o czasie pierwszej wizyty. Na pierwszą wizytę prosimy o przybycie z kilku minutowym wyprzedzeniem, w celu wypełnienia niezbędnej dokumentacji medycznej. Pacjent podczas pierwszej wizyty zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości potwierdzającego jego dane osobowe.
Nasi lekarze nie udzielają konsultacji telefonicznych oraz w formie wiadomości e-mail.
2. Organizacja przyjmowania pacjentów.
Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie pacjentów z powikłaniami bólowymi powstałymi w trakcie aktualnie prowadzonego leczenia w naszym gabinecie. Pozostałe osoby wymagające pilnej interwencji lekarskiej zapisujemy na najbliższy wolny termin lub na listę rezerwową. Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty były realizowane o umówionym czasie. Zależy nam na dobrej organizacji, szanujemy czas naszych pacjentów i staramy się nie dopuszczać do opóźnień w ich przyjmowaniu. Czasami jednak występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi się przedłużają. Dlatego prosimy aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę. Jeżeli wiemy wystarczająco wcześniej o przewidywanym opóźnieniu, kolejni pacjenci zostaną poinformowani o przewidywanym opóźnieniu telefonicznie lub smsowo.
3. Potwierdzanie i odwoływanie wizyt.
W dniu roboczym poprzedzającym wizytę (dni robocze rozumiane są jako dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) pracownicy recepcji kontaktują się telefonicznie z pacjentami w celu potwierdzenia obecności na umówionej wizycie. W przypadku braku możliwości potwierdzenia w formie telefonicznej wysyłany jest SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty do godziny 18:00. Brak kontaktu ze strony pacjenta skutkuje jej anulowaniem.
4. Opłata za rezerwację terminu
Opłata za rezerwację terminu ma na celu zabezpieczenie czasu pracy lekarza i jest pobierana w przypadku wcześniejszego nie zgłoszenia się pacjenta na umówioną i potwierdzoną wizytę bez jej wcześniejszego odwołania najpóźniej 24h przed planowanym terminem wizyty w dniu roboczym. W takim przypadku pacjent, który ponownie chce umówić się na wizytę musi wnieść opłatę rezerwacyjną w kwocie 100 zł (osobiście, za pomocą przelewu bankowego, z wykorzystaniem BLIK, kart płatniczych bądź płatności natychmiastowej) najpóźniej do dwóch dni roboczych przed planowanym terminem w gabinecie. W przypadku braku opłaty wizyta pacjenta zostanie odwołana. W przypadku odbycia wizyty opłata rezerwacyjna jest zaliczana na poczet ceny usługi. Jeżeli pacjent nie odwoła wizyty lub zrobi to za późno przedpłata jest rozliczana na poczet kliniki. Opłaty rezerwacyjne obowiązują również pacjentów notorycznie przekładających wizyty i są pobierane każdorazowo przed umówieniem kolejnego terminu lub jeśli lekarz prowadzący zgodzi się na ich anulowanie.
5. Gaz rozweselający u dzieci.
Gaz rozweselający, czyli sedacja podtlenkiem azotu jest często stosowany w trakcie leczenia dzieci. Na 2 godziny przed zaplanowanym zabiegiem nie wolno w żadnym razie podawać dziecku jakichkolwiek napojów ani pożywienia. Jest to warunek niezbędny do przeprowadzenia sedacji. Pracownik rejestracji każdorazowo informuje o tym rodziców/opiekunów. Jeżeli dziecko jadło lub piło w okresie 2 godzin poprzedzającym sedacje zabieg musi zostać odwołany. W takim wypadku opłata za odwołanie wizyty (za zarezerwowany czas lekarza i asystentki) wynosi 100zł.
W przypadku, w którym dziecko zwymiotowało treścią pokarmową z widocznym niestrawionym posiłkiem (co oznacza, że niedawno jadło, a personel gabinetu nie został o tym poinformowany), do ceny wykonanych zabiegów leczniczych doliczona zostanie opłata za niezbędną utylizację i dezynfekcję gabinetu w wysokości 150 zł.